سایت علمی آموزشی مدار آموزش؛ با ما در مدار آموزش باشید.
همکاری با ما مدرس شوید

اطلس جمعیتی منطقه 17 شهر تهران

  • دسته : مهندسی شهرسازی
  • زیردسته : پاورپوینت ها
  • موضوع : سایر
  • کد محصول : MDA-FP-100641587565347
  • تاریخ بارگزاری : 29-03-1399
  • حجم فایل : 22/9 مگابایت

توضیحات

اطلس به انگلیسی (Atlas) مجموعه‌ای از نقشه و نمودار و معمولاً نقشه‌هایی از کره زمین است. اطلس‌ها به طور سنتی به صورت کتاب بودند. ولی امروزه اطلس‌های فراوانی به شکل چندرسانه‌ای و به صورت فایل کامپیوتری در دسترس هستند.. اطلس ها انواع مختلفی دارند که می¬توان از اطلس ناحیه ای، اطلس ملی، اطلس شهر، اطلس مدرسه، اطلس توپوگرافی، اطلس های تک موضوعی، اطلس های چند موضوعی و . . . نام برد. از میان تمام اطلس های موجود ، اطلس های ملی و عمومی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند زیرا این اطلس ها اطلاعات را به گونه ای در اختیار کاربران قرار می دهند که بتوان با صرف کمترین هزینه و وقت، دیدی کامل از موضوع مورد بحث در مورد یک کشور خاص به دست آورد. بعد از تهیه اطلس های عمومی تهیه اطلس های تخصصی و موضوعی مورد توجه قرار گرفت.

در این فایل پس از تهیه اطلاعات از آمار نامه های شهرداری تهران و استفاده از آمار سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 به صورت تخصصی به صورت نقشه های حرفه ای و نمودار در بستر GIS به بررسی وضعیت منطقه 17 در بین مناطق 22 گانه تهران از لحاظ بعد بعد جمعیت، بعد خانوار، نسبت جنسی، تراکم جمعیت و . . . پرداخته شده است. کاربران محترم می توانند از این فایل در پژوهش ها و مقالات و . . . خود مربوط به منطقه 17 تهران و حتی سایر مناطق تهران استفاده نمایند .

فایل حاضر به فرمت pptx و در 85 اسلاید تهیه شده است.

توجه ...!
کاربر گرامی لطفا بعد از پرداخت وجه در صفحه درگاه بانکی، جهت تایید فرایند خرید؛ حتما تا پایان "ثانیه شمار" صبر نموده و یا دکمه "تکمیل فرایند خرید" را بزنید که در نهایت به سایت بازگردید. در غیر این صورت خرید شما ناقص خواهد بود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

    محصولات مشابه