سایت علمی آموزشی مدار آموزش؛ با ما در مدار آموزش باشید.
همکاری با ما مدرس شوید

معرفی و بررسی طراحی فنی استادیوم ورزشی سن نیکولا

  • دسته : مهندسی معماری
  • زیردسته : پاورپوینت های معماری
  • موضوع : طراحی فنی ساختمان
  • کد محصول : MDA-FP-100638635496991
  • تاریخ بارگزاری : 11-03-1399
  • تاریخ بروزرسانی : 19-03-1399
  • حجم فایل : 2/2 مگابایت

توضیحات

استادیوم فوتبال باری که در حومه ی جنوب شرقی شهر قرار دارد به منظور استفاده در جام جهانی 1990ساخته شد.حجم این سازه که شامل جایگاه تماشاچیان و سقف آن می شد از فاصله ی دور و در دشت باز به خوبی دیده می شود.

فضای گسترده ی اطراف استادیوم در مقایسه با سازه یآن به سرعت معماری یادمانی آن را یادآورمیشود. پیانو باهنرمندی کیفیت های تکنیکی ومصالح  رابا در نظرگرفتن زمینه های اجتماعی به کار برد واثری هنرمندانه را خلق کرد.

استادیوم از یک سیستم شعاعی با 26 آکس تشکیل یافته است.قسمت بالایی از ردیف های صندلی که از زمین بالاتر قرار گرفته از 312 قطعه پیش ساخته بتن مسلح با فرم هندسی شکل ساخته شده است.

زیر این مقطع اتاق های خدماتی ،سرویس ها ،رختکن بازیکنان و راهروهایی جهت نرمش و گرم کردن تعبیه شده اند.در مواقع اضطراری ورودی به این فضاها می تواند به عنوان خروجی های اضطراری عمل کند.

تقسیم کردن جایگاه تماشاچیان به دو بخش با استفاده از طره های بالایی و پایینی امکان افزایش تعداد صندلی ها با رعایت فاصله ی دید مناسب را فراهم نمود.به علاوه ،این طرح نیاز به پوشاندن درصد بالایی از جایگاهها با یک سایبان را دارد ،برای رسیدن به این هدف از طره های با مقاومت بالا برای رسیدن به ردیف های بالایی و سایبان بدون ستون های تکیه گاهی در جایگاه که ممکن است خطوط دید را کور کنند ، استفاده شده است.

استادیوم ورزشی  سن نیکولا

فهرست مطالب

معرفی

دید و اشرافیت

تنظیم شرایط محیطی وتجهیزات ایمنی

مباحث سازه

بارگزاری ستون

جزییات سقف

جزییات اتصالات

متریال ساختمان

پاورپوینت طراحی استادیوم

 

پاورپوینت حاضر در 15 اسلاید و در فرمت pptx  تهیه شده است.

همچنین برای مشاهده سایر پژوهش های طراحی فنی ساختمان در سایت مدار آموزش میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

توجه ...!
کاربر گرامی لطفا بعد از پرداخت وجه در صفحه درگاه بانکی، جهت تایید فرایند خرید؛ حتما تا پایان "ثانیه شمار" صبر نموده و یا دکمه "تکمیل فرایند خرید" را بزنید که در نهایت به سایت بازگردید. در غیر این صورت خرید شما ناقص خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

    محصولات مشابه