سایت علمی آموزشی مدار آموزش؛ با ما در مدار آموزش باشید.
همکاری با ما مدرس شوید

تحلیل پیامدهای فضایی اتوبان طبقاتی صدر

  • دسته : مهندسی شهرسازی
  • زیردسته : پاورپوینت ها
  • موضوع : سایر
  • کد محصول : MDA-7658428135
  • تاریخ بارگزاری : 30-06-1398
  • تاریخ بروزرسانی : 27-08-1399

توضیحات

این پژوهش در مقیاس شهری به بررسی میزان بارگذاری ناشی از ساخت پروژه اتوبان صدر و در مقیاس محلی به بررسی ابعاد کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و زیست ­محیطی ساخت اتوبان صدر بر محلات همجوار خود مورد ارزیابی قرار گرفته است. این پژوهش نتایج حاصل از یک پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد در یکی از بهترین دانشگاه های ایران است که با الگو برداری از اطلاعات موجود در مقاله و پایان نامه به یک ارائه کلاسی کامل که اثرات ایجاد اتوبان صدر را به طور کامل شرح میدهد ختم شده است.

این اتوبان بین منطقه 1 و منطقه 3 شهرداری تهران قرار گرفته است و یکی از بزرگترین پروژه ها در سطح خویش است. در این پژوهش ابتدا به شناخت منطقه 1 و 3 پرداخته می­شود سپس تحلیل اطلاعات موجود در این پروژه در سه سطح انجام پذیرفته خواهد شد. این تحلیل­ها در مواردی نظیر بررسی نظام مالی شهرداری تهران در این پروژه از محل درامدهای پایدار و ناپایدار ، بارگزاری انجام شده توسط این پروژه در ابعاد مختلف نظیر بارگزاری جمعیتی،ترافیکی، مالی و... و تحلیل هزینه و فایده این پروژه انجام می ­گیرد و در نهایت راهکارهایی برای بهبود اوضاع این پروژه انجام خواهد شد.

دقت شود این پاورپوینت منتج از یک پایان نامه کارشناسی ارشد و مقاله مربوطه به آن است و کلیه اطلاعات مستند در این پروژه کلاسی بهره گرفته شده، از منبع بالادستی خود است.(منبع در داخل فایل ذکر شده است.)

فهرست

مقدمه

ابرپروژه ها

روش تحقیق

محدوده مورد مطالعه

تحلیل اطلاعات

جمع­ بندی

در راستای ارزیابی زیست محیطی که در این پروژه صورت گرفته است پروژه دیگری به نام "ارزیابی اثرات زیست محیطی شهر پردیس" نیز به شما پیشنهاد می­گردد.

توجه ...!
کاربر گرامی لطفا بعد از پرداخت وجه در صفحه درگاه بانکی، جهت تایید فرایند خرید؛ حتما تا پایان "ثانیه شمار" صبر نموده و یا دکمه "تکمیل فرایند خرید" را بزنید که در نهایت به سایت بازگردید. در غیر این صورت خرید شما ناقص خواهد بود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

    محصولات مشابه