سایت علمی آموزشی مدار آموزش؛ با ما در مدار آموزش باشید.
همکاری با ما مدرس شوید

پاورپوینت روش گروه اسمی

  • دسته : مهندسی شهرسازی
  • زیردسته : پاورپوینت ها
  • موضوع : سایر
  • کد محصول : MDA-3796965539
  • تاریخ بارگزاری : 18-06-1398
  • تاریخ بروزرسانی : 27-08-1399

توضیحات

پاورپوینت حاضر به توضیح روش گروه اسمی میپردازد.در این روش که یکی از روشهای تصمیم گیری گروهی در برنامه ریزی راهبردی محسوب می­شود همه ی اعضا به صورت فعال حضور خواهند داشت و بهترین تصمیم برای سازمان اخذ خواهد شد.

امروزه در اکثر سازمان‌ها تصميمات به دو صورت فردي و گروهي اتخاذ مي‌شود. هر يک از اين دو، نقاط قوت و ضعف خاصي دارند. با اين حال، در اغلب سازمان‌ها به سوي تصميم‌گيري گروهي گرايش بيشتري ديده مي‌شود. شايد علت اصلي روي‌آوردن سازمان‌هاي امروزي به تصميم‌گيري گروهي، اين باشد که همواره کارايي و اثربخشي دو فکر، بهتر از دستاوردهاي يک فکر است.

این تکنیک یک روش رو در رو برای توافق گروهی می باشد. یکی از کاربردهای متداول این روش در برنامه ریزی سازمانی می باشد. مزیت این روش در آن است که افراد همه مسائل را قبل از ارزیابی بین یکدیگر تسهیم کرده و در مورد آن بحث می کنند. همچنین هر یک از افراد سازمان بصورت مساوی در ارزیابی شرکت می کند

این روش یک روش جایگزین برای روش طوفان مغزی است. در این روش از چیره شدن یک فرد در مباحثات ممانعت می شود.

پاورپوینت حاضر در 9 اسلاید تهیه شده است.

توجه ...!
کاربر گرامی لطفا بعد از پرداخت وجه در صفحه درگاه بانکی، جهت تایید فرایند خرید؛ حتما تا پایان "ثانیه شمار" صبر نموده و یا دکمه "تکمیل فرایند خرید" را بزنید که در نهایت به سایت بازگردید. در غیر این صورت خرید شما ناقص خواهد بود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

    محصولات مشابه