سایت علمی آموزشی مدار آموزش؛ با ما در مدار آموزش باشید.
همکاری با ما مدرس شوید

پاورپوینت تحلیل تاریخ شهر و شهرسازی در شهر بوستون

  • دسته : مهندسی شهرسازی
  • زیردسته : پاورپوینت ها
  • موضوع : تاریخ شهر و شهرسازی در جهان
  • کد محصول : MDA-3471138787
  • تاریخ بارگزاری : 18-06-1398
  • تاریخ بروزرسانی : 27-08-1399

توضیحات

بنیان گذاری و رشد اولیه شهر بوستون با مهاجرت مقارن بوده است. تنها در سال 1630 بیش از هزار سکنه جدید وارد مستعمره خلیج ماساچوست شدند. طی این فرآیند موفقیت آمیز اسکان مهاجران در نیوانگلند تاریخ به شکل جدیدی تکرار می شد.انگلوساکسون ها,دیگر ساکنین قرن چهارم تا دهم انگلیس نیز شاهد حقوق نخستین مهاجران بر سرزمین های جدید شده و اجبارا یا به مهاجرت خود به سرزمینی دوردست تر ادامه داده و یا اسکان های جدیدی را پایه گذاری کرده و جمعیت اضافی روستاهای موجود را در آن جای دادند.در هر دو مورد این امر به یک نتیجه منتهی گردید,توسعه مداوم مناطق مسکون,اما برخلاف که علاوه  بر حقوق اشخاص زور نیز حکومت می نمود,در نیو انگلند از بدو امر قانون حاکمیت داشت.

بوستون امروز

منطقۀ وسیع تر بوستون [بوستون و حومۀ آن] با ۶/۴ میلیون جمعیت از نظر اهمیت در ردیف دهم بزرگترین شهرهای ایالات متحده قرار دارد که به مجموع آنها "ناحیۀ متروپولیتن" اطلاق می شود.

مرکز ایالتی ماساچوست و مرکز سیاسی و مالی نیوانگلند است.

قدیمی‌ترین پارک ایالات متحده با نام د کومون در مرکز شهر بوستون واقع شده‌است.

این فایل با فرمت pptx   و  word و به تعداد 18  و  11 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

توجه ...!
کاربر گرامی لطفا بعد از پرداخت وجه در صفحه درگاه بانکی، جهت تایید فرایند خرید؛ حتما تا پایان "ثانیه شمار" صبر نموده و یا دکمه "تکمیل فرایند خرید" را بزنید که در نهایت به سایت بازگردید. در غیر این صورت خرید شما ناقص خواهد بود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

    محصولات مشابه