سایت علمی آموزشی مدار آموزش؛ با ما در مدار آموزش باشید.
همکاری با ما مدرس شوید

پاورپوینت باغ آمریکایی

  • دسته : مهندسی شهرسازی
  • زیردسته : پاورپوینت ها
  • موضوع : منظر در شهرسازی و معماری
  • کد محصول : MDA-3191768423
  • تاریخ بارگزاری : 17-06-1398
  • تاریخ بروزرسانی : 16-08-1399

توضیحات

آمریکا از قرن 19 از ضرب آهنگ هایی مشابه اروپا در در مسیر صنعتی شدن تبعیت میکرد. مردم تکنولوژی را به عنوان ابزاری برای ایجاد آسودگی در زندگی پذیرفته بودند. در سال 1803م با احتساب مستعمرات پیشین فرانسوی در لوییزیانا ، وسعت ایالات متحده به دو برابر رسید. پیامد های عظیم محیط زیستی در کشور با این تقسمات گسترده و منابع به ظاهر نامحدود ، بسیار دور از تصور مینمود اما اثرات صنعتی شدن برای ساکنان شهر بسیار زودهنگام بود. با گذشت زمان مردم بار دیگر رابطه ی خود با طبیعت را مورد بررسی قرار دادند. پارک های عمومی و ایده ی زیبایی شناسی طبیعت بکر، سهم مهمی در تاریخ معماری منظر قرن نوزدهم آمریکا ایفا کرد. شیوه ی استفاده از زمین در آمریکا حاکی از این حقیقت بود که سلیقه ی شهروندان جزء جدایی ناپذیر در آفرینش این فضاهاست.

سنت های انگلیسی در باغ آمریکایی : 

لایحه ی اصاحات انگلیس در سال 1832 م نمادی از ارتقای آگاهی اجتماعی بود که از نتایج روند سریع صنعتی شدن به شمار می رفت. دولت نیاز به فضای سبز عمومی را به عنوان یک بعد از اصلاحات اجتماعی مورد تایید قرار داد.گرایش های مشابهی نیز توسعه ی منظر شهری در آمریکا را تحت تاثیر قرار داد. کارهای اندرو جکسون دونینگ و فدریک لاو اولمستد با زیبایی شناسی باغ منظره ای انگلیسی و ایده آل های اصلاح اجتماعی شکل گرفته بود.

عناصر بارز باغ آمریکایی

شامل: چمنزار ها، ایوان ها، باغ های سبزیجات و گیاه کاری های تزیینی و فرم های آن بر هندسه ی منحنی استوار است.

این فایل با فرمت pptx    و به تعداد 14 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است علاقه مندان ، می توانند سایر پژوهش های در این راستا را در این لینک مشاهده نمایند.

برای دانلود محصول لطفا از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

توجه ...!
کاربر گرامی لطفا بعد از پرداخت وجه در صفحه درگاه بانکی، جهت تایید فرایند خرید؛ حتما تا پایان "ثانیه شمار" صبر نموده و یا دکمه "تکمیل فرایند خرید" را بزنید که در نهایت به سایت بازگردید. در غیر این صورت خرید شما ناقص خواهد بود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

    محصولات مشابه