سایت علمی آموزشی مدار آموزش؛ با ما در مدار آموزش باشید.
همکاری با ما مدرس شوید

پاورپوینت سنترال پارک نیویورک

  • دسته : مهندسی شهرسازی
  • زیردسته : پاورپوینت ها
  • موضوع : منظر در شهرسازی و معماری
  • کد محصول : MDA-1862879397
  • تاریخ بارگزاری : 14-06-1398
  • تاریخ بروزرسانی : 16-08-1399

توضیحات

 Central Park  یک پارک عمومی در مرکز منهتن در شهر نیویورک استاین پارک ابتدا در سال 1857در ابعاد 843ایکر (حدود 341 کیلومتر مربع) افتتاح شد. در سال 1856فردریک اولمستد و کالورت وکس در مسابقه ای برای دادن طرح جهت بهبود و گسترش پارک برنده شدند و ساخت  و ساز طرح با نام طرح چمن(نگهبان سبز)در همان سال اغاز شد.وحتی در طی جنگ داخلی غیرنظامی امریکا نیز ادامه داشت تا نهایتا در سال 1873کامل شد.این پارک توسط یک سازمان غیرانتفاعی به نام سازمان حفاظت پارک مرکزی که تحت قرارداد فرمانداری شهر بود اداره می شود.

    علت نام گذاری طرح با عنوان چمن(نگهبان سبز)36پل طراحی شده توسط وکس بود توسط شیست های ناهمواری منهتن یا گرانیت به شکل اهن بند دارکه  به سبک نئوگوتیک پوشش داده شده بود.به گونه ای که هیچ 2 پلی شبیه بی هم نبودند.

    در طول ساخت پارک , اولمستر مداما با کمیسیون پارک مرکزی در جدال بود با افرادی که به دستگاه دموکرات شهر منصوب بودند.در سال 1860 اولمستر بعد از مدت ها سرپرستی central park  برای اولین بار مجبور شد این سمت را به اندرو گرین رئیس جمهور سابق واگذار کند.با وجود اینکه وی تجربه ی نسبتا کمی داشت اما همچنین برای تسریع ساخت و ساز تا پایان مذاکرات مربوط به خریداری زمین بیشتر به مدیریت خود ادامه دهد. چون هدف خرید 165 ایکر دیگر, زمین ما بین خیابان های 106م تا 110م در بخش پایانی شمالی پارک بود که می توانست به عنوان بخش دیگری از پارک مورد استفاده قرار بگیرد که با نام های هارلم مر نام گزاری شده است.

فهرست مطالب

·        مقدمه

·        تاریخچه central park

·        محوطه سازی و امکانات پارک

·        آثار هنری پارک

·        منابع

این فایل در 23 اسلاید تهیه و آماده ارائه به شما عزیزان شده است .

لازم به ذکر است علاقه مندان ، می توانند سایر پژوهش های در این راستا را در این لینک مشاهده نمایند.

برای دانلود محصول لطفا از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

توجه ...!
کاربر گرامی لطفا بعد از پرداخت وجه در صفحه درگاه بانکی، جهت تایید فرایند خرید؛ حتما تا پایان "ثانیه شمار" صبر نموده و یا دکمه "تکمیل فرایند خرید" را بزنید که در نهایت به سایت بازگردید. در غیر این صورت خرید شما ناقص خواهد بود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

    محصولات مشابه